Webinary – czy ktoś to poleca?Webinary – czy ktoś to poleca?Webinary – czy ktoś to poleca?Webinary – czy ktoś to poleca?

Webinary – czy ktoś to poleca?

Webinary – czy ktoś to poleca?
Marta Eichstaedt

Marta Eichstaedt

-

Marta Eichstaedt

Marta Eichstaedt

Z kilkuletnim opóźnieniem webinary wchodzą na polski rynek. Na razie dość nieśmiało, ale sięgają po nie znaczące firmy i coraz liczniejsze branże.

Te odbywające się na żywo w Internecie spotkania z obecnymi lub potencjalnymi klientami firm realizowane są za pomocą specjalnego programu dostępnego przez przeglądarkę internetową. Najczęściej nie wymaga on od użytkowników instalowania żadnego dodatkowego oprogramowania.

Celem webinarów jest przekazanie pewnych treści, na przykład szkoleniowych lub marketingowych, stanowiących określoną wartość dla uczestników.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja