Komunikacja na forach – oficjalnie i bez ryzykaKomunikacja na forach – oficjalnie i bez ryzykaKomunikacja na forach – oficjalnie i bez ryzykaKomunikacja na forach – oficjalnie i bez ryzyka

Komunikacja na forach – oficjalnie i bez ryzyka

Komunikacja na forach – oficjalnie i bez ryzyka
Michał Siejak

Michał Siejak

-

dyrektor zarządzający, 6ix WoMM & Social Media / E_misja Interactive 360 / NuOrder Group

Michał Siejak

Michał Siejak

dyrektor zarządzający
6ix WoMM & Social Media / E_misja Interactive 360 / NuOrder Group

Marketerzy zdają sobie sprawę z tego, jak duży wpływ na decyzje zakupowe klientów mogą mieć informacje zamieszczane na forach internetowych. Jaką wartość dla marki i jej sprzedaży mają korzystający z nich konsumenci, często znajdujący się w bardzo dojrzałych fazach procesu zakupowego – np. w fazie „consideration”. Do tej pory brakowało im narzędzi WoMM do jawnej i bezpiecznej obsługi tych konsumentów. Odpowiedzią na ich potrzeby są kampanie e-rzecznika marki.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja