Detronizacja fonografii. Biznes muzyczny w nowej rzeczywistości (cz. 1)

Wielkie wytwórnie i małe niszowe wydawnictwa. Pliki mp3 i stare dobre winyle. Kto przetrwa na trudnym rynku muzycznym, a kto zostanie zepchnięty w niebyt?

Z dr. Patrykiem Gałuszką, autorem książki „Biznes muzyczny. Ekonomiczne i marketingowe aspekty fonografii” rozmawia Tomasz Gregorczyk

Dr Patryk Gałuszka

Adiunkt w Instytucie Ekonomii Uniwersytetu Łódzkiego. Zajmuje się przemysłami kultury, marketingiem muzyki oraz ekonomiczną analizą prawa. Jest autorem książki pt. „Biznes muzyczny. Ekonomiczne i marketingowe aspekty fonografii”, wydanej w 2009 r. nakładem wydawnictwa Placet, a także szeregu artykułów naukowych opublikowanych w czasopismach krajowych i zagranicznych. Prowadzi blog poświęcony rynkowi muzycznemu: www.pga.blox.pl.

Detronizacja fonografii. Biznes muzyczny w nowej rzeczywistości (cz. 1)
Tomasz GregorczykTomasz Gregorczyk

W 2007 roku zespół Radiohead zaoferował słuchaczom ściągnięcie nowego albumu „In Rainbows” za dowolną opłatą (również za darmo). Pobrał go pan?

Dr Patryk GałuszkaDr Patryk Gałuszka

Nie.

Zachęcamy do lektury
tego interesującego wywiadu!

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do niego oraz

4915 innych artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja