Szukaj
Subskrypcja
Reklama w serwisie
Kontakt
Strona główna Wiadomości Inspiracje Tematy Raporty E-book Szkolenia
Tematy
 

Czy sieciówki są zawsze lepsze?

Kategoria: Obsługa klienta | Autor: Vision SecretClient | Data: 19 października 2011
Słowa kluczowe: jakość obsługi, vision secretclient


Co decyduje o tym, że klienci wybierają zakupy w tzw. sieciówkach lub odwrotnie – wolą sklepy spoza ogólnopolskich lub zagranicznych sieci? W których branżach lepiej oceniane są lokalne sklepy, a w których te sieciowe? Analiza opinii i ocen klientów prowadzi do wniosku, że wygrywają sklepy spoza sieci, uzyskując lepsze wyniki w sześciu z dziesięciu najpopularniejszych branż. Różnice w niektórych kategoriach badania są niewielkie, w innych zaś sięgają nawet kilkunastu procent.




Aby otrzymać dostęp do pełnej treści artykułu
i możliwość komentowania

proszę się zalogować

Wystarczy wpisać w poniższe pole adres e-mail, na który otrzymują Państwo biuletyn, i przycisnąć Dalej.

 

Nowi użytkownicy mogą uzyskać bezpłatny dostęp do artykułów i mozliwość ich komentowania, zamawiając subskrypcję naszego e-biuletynu.


 
Komentarze do artykułu dodaj komentarz
Asortyment w sklepach sieciowych
Marta (14:50 2011-10-20)
"W sklepach sieciowych asortyment jest bogatszy, bardziej zróżnicowany, jest więcej promocji i ofert specjalnych." Nie zgodziłabym się z tym stwierdzeniem. To w sieciowych sklepach (szczególnie jeśli chodzi o artykuły spożywcze) jest mniejszy wybór - parę marek, które stać na płacenie półkowego. A co do ofert i promocji, to w osiedlowym sklepie spożywczym bez żadnych promocji kupuję masło taniej o 1,20zł, niż w Polo Markecie.

Obsługa klienta

Dług automatyczny
Jakub Müller

Wszystkie z tej kategorii ->

Najnowsze Tematy

Marketing internetowy
Jak zmienić content we wzrost widoczności?
Katarzyna Jakubów

Wszystkie wydania ->


 
 
 
 
 
 
 
Ostatnie komentarze
 
 
Oferty pracy Nowa!
Edukacja marketingowa
Ludzie
Firmy
Przetargi
 
 
Kategorie
Advertainment
Ambient media
Badania marketingowe
Biblioteczka
Design
E-mail marketing
Experiential marketing
Felieton
Handel detaliczny
Kampanie reklamowe
Kampanie społeczne
Konkursy reklamowe
Marketing bezpośredni
Marketing internetowy
Marketing młodzieżowy
Marketing mobilny
Marketing partyzancki
Marketing polityczny i miejsc
Marketing relacji
Marketing społecznościowy
Marketing szeptany
Marketing wirusowy
Media
Obsługa klienta
Prawo
Programy lojalnościowe i CRM
Promocje sprzedaży
Public relations
Reklama zewnętrzna
Shockvertising
Trendy
Zarządzanie marką
Zbędnik
 
Archiwum
Inspiracje:
nr 631 (19.06)
wszystkie wydania
Tematy:
nr 619 (21.06)
wszystkie wydania
 
 
 
Partnerzy:

Strona główna
Wiadomości
Inspiracje
Tematy
Raporty
Subskrypcja
Wyszukiwarka
Oferty pracy
Edukacja marketingowa
Kontakt z redakcją
Reklama w serwisie
Przyślij informację / artykuł
Partnerzy
Ochrona prywatności
YouTube
Facebook
Issuu
RSS
Copyright 2010 Pallad Media SC
 0.036819934844971