Jak skutecznie promować markę na Facebooku (część 2)Jak skutecznie promować markę na Facebooku (część 2)Jak skutecznie promować markę na Facebooku (część 2)Jak skutecznie promować markę na Facebooku (część 2)

Jak skutecznie promować markę na Facebooku (część 2)

Jak skutecznie promować markę na Facebooku (część 2)
Wojciech Szywalski

Wojciech Szywalski

-

social media manager, Megafoni.pl

Wojciech Szywalski

Wojciech Szywalski

social media manager
Megafoni.pl

W przeszłości zarządzał projektami w branży motoryzacyjnej, dla marek takich jak Toyota, Honda czy Nissan. Był odpowiedzialny za wsparcie klienta OEM oraz komunikację wewnętrzną. Współorganizator pierwszej konferencji TEDx Kraków. Po ukończeniu krakowskiej AGH pracował w Japonii w dziale R&D. Doświadczenie zdobywał również jako aktywny uczestnik tzw. demosceny oraz prowadząc własne projekty internetowe.

Odpowiednio dopasowana komunikacja z fanami, znajomość reguł rządzących promocjami na Facebooku, strategia zachowań w sytuacjach zagrożenia dla marki, wtyczki – to narzędzia pomocne w promocji marki w tym największym serwisie społecznościowym. Kontynuacja artykułu sprzed tygodnia, dotyczącego metod i narzędzi przydatnych w zarządzaniu marką na Facebooku.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja