Brak korzyści albo wręcz zrobienie niezamierzonej przysługi konkurencji – to główne pułapki sponsoringu, o których powinny pamiętać polskie firmy przed wielkimi imprezami sportowymi, jak Euro 2012 czy olimpiada w Londynie. Jakąś formą ochrony może być nowy model komunikacji, oparty w dużej mierze na Internecie.Sportowcy najważniejsze zmagania przyszłego roku rozpoczną dopiero w czerwcu na piłkarskich mistrzostwach Europy w Polsce i na Ukrainie oraz w sierpniu na olimpiadzie w Londynie. Firmy do walki o pieniądze kibiców przygotowują się od dłuższego czasu, bo od tego zależy, czy walka o pieniądze fanów przyniesie odpowiednie zyski.
Oficjalni partnerzy największych imprez automatycznie zyskają szereg tradycyjnych przywilejów, takich jak prawo do posługiwania się logo imprezy czy organizowanie konkursów, w których do wygrania są bilety.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.