Co będzie liczyć się w e-mail marketingu w 2012 roku?Co będzie liczyć się w e-mail marketingu w 2012 roku?Co będzie liczyć się w e-mail marketingu w 2012 roku?Co będzie liczyć się w e-mail marketingu w 2012 roku?

Co będzie liczyć się w e-mail marketingu w 2012 roku?

Co będzie liczyć się w e-mail marketingu w 2012 roku?
M. Ossowski, P. Krupa

M. Ossowski, P. Krupa

-

M. Ossowski, P. Krupa

M. Ossowski, P. Krupa

Początek roku to czas nowych planów, a także podsumowanie minionych dwunastu miesięcy w wielu dziedzinach. Nie inaczej jest z e-mail marketingiem. Jakie czynniki i trendy dominowały w tej odmianie marketingu w ubiegłym roku? Które z nich utrzymają się w roku 2012? Na co warto zwrócić uwagę?

Personalizacja 2.0

Czy można jeszcze wzbudzić zainteresowanie odbiorcy internetowego newslettera personalizacją, która ogranicza się do podania imienia adresata na początku wiadomości („Witaj, Piotrze!”)?

Na pewno nie. Nadszedł czas, aby wznieść personalizację wiadomości na znacznie wyższy poziom.

Ten rok będzie przebiegał w szczególności pod hasłem wykorzystania danych i historii działań odbiorcy do tworzenia treści newslettera.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja