Akcje WoMM z udziałem liderów opiniiAkcje WoMM z udziałem liderów opiniiAkcje WoMM z udziałem liderów opiniiAkcje WoMM z udziałem liderów opinii

Akcje WoMM z udziałem liderów opinii

Akcje WoMM z udziałem liderów opinii
Michał Siejak

Michał Siejak

-

dyrektor zarządzający, 6ix WoMM & Social Media / E_misja Interactive 360 / NuOrder Group

Michał Siejak

Michał Siejak

dyrektor zarządzający
6ix WoMM & Social Media / E_misja Interactive 360 / NuOrder Group

Liderzy opinii to osoby wywierające zdecydowanie największy wpływ na preferencje, opinie i decyzje zakupowe reszty społeczeństwa. W zależności od kategorii produktowej stanowią oni ok. 12–13% najważniejszych dla marki konsumentów. Jak ich zdefiniować, gdzie szukać, jak motywować? Co trzeba wziąć pod uwagę, planując akcję, w której odegrają oni istotną rolę?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja