Spójrz na siebie jak na markę – pięć najważniejszych zasad personal brandingu - Marketing przy Kawie
Spójrz na siebie jak na markę – pięć najważniejszych zasad personal brandinguSpójrz na siebie jak na markę – pięć najważniejszych zasad personal brandinguSpójrz na siebie jak na markę – pięć najważniejszych zasad personal brandinguSpójrz na siebie jak na markę – pięć najważniejszych zasad personal brandingu

Spójrz na siebie jak na markę – pięć najważniejszych zasad personal brandingu

Spójrz na siebie jak na markę – pięć najważniejszych zasad personal brandingu
Piotr Bożek

Piotr Bożek

-

Piotr Bożek

Piotr Bożek

Wiele osób nadal nie zdaje sobie sprawy z potęgi Internetu. Informacje, jakie sami o sobie pozostawiamy m.in. w serwisach społecznościowych, zarówno tych o charakterze biznesowym, jak i rozrywkowym, tworzą nasz wirtualny wizerunek. Serwis GoldenLine przygotował krótki poradnik: na co zwracać uwagę, budując swoją markę online.

To od wizerunku stworzonego w sieciach społecznościowych coraz częściej zależy, czy zostaniemy zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną lub otrzymamy ofertę pracy.

W obecnych czasach CV i list motywacyjny to za mało, aby otrzymać dobrą posadę. Nasze imię i nazwisko w social media to marka, którą tworzymy codziennie.

Social media pracują dla twojej kariery

Wraz z rozwojem nowych kanałów komunikacji i rosnącą popularnością mediów społecznościowych działy HR mają ułatwiony dostęp do informacji o potencjalnych kandydatach oraz możliwość skontaktowania się z nimi nie tylko poprzez portale z ogłoszeniami o pracy.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja