Buzz marketing jest jedną z najbardziej wymagających technik promocji. Tutaj efektu przyjętej strategii nie da się do końca przewidzieć. Nie uwzględnia się grupy docelowej, potencjalnych klientów. Ale rezultaty potrafią być spektakularne.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Sześć najprostszych przepisów na buzz
Umiejętnie skierować uwagę jak największej grupy ludzi na promowany produkt, pokazać go z jak najlepszej strony.
Przekazać za pośrednictwem zaangażowanych osób to, co najważniejsze i najkorzystniejsze z punktu widzenia marki. Osiągnąć zainteresowanie mediów, bez których nie ma mowy o prawdziwie wielkim szumie.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.