Jeśli galeria, to tylko handlowaJeśli galeria, to tylko handlowaJeśli galeria, to tylko handlowaJeśli galeria, to tylko handlowa

Jeśli galeria, to tylko handlowa

Jeśli galeria, to tylko handlowa
Tomasz Szlendak

Tomasz Szlendak

-

Tomasz Szlendak

Tomasz Szlendak

Dlaczego galerie handlowe odniosły w Polsce tak niebywały sukces? Dlaczego Polacy tam właśnie spędzają swój wolny czas? Dlaczego galerie handlowe powstają jak grzyby po deszczu nawet w mniejszych ośrodkach miejskich? Jakie społeczne i kulturowe funkcje pełnią galerie? Czy toczy się w nich życie społeczne? I czy przypadkiem to życie już w całości się do galerii nie przeniosło?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja