ZenithOptimedia prognozuje wartość wydatków reklamowych w 2012 rokuZenithOptimedia prognozuje wartość wydatków reklamowych w 2012 rokuZenithOptimedia prognozuje wartość wydatków reklamowych w 2012 rokuZenithOptimedia prognozuje wartość wydatków reklamowych w 2012 roku

ZenithOptimedia prognozuje wartość wydatków reklamowych w 2012 roku

ZenithOptimedia prognozuje wartość wydatków reklamowych w 2012 roku
Według szacunków ZenithOptimedia, wartość rynku reklamowego w Polsce w 2012 roku wzrośnie o 1,9%. Łączne wydatki na reklamę wyniosą 7,27 mld złotych netto.

Na świecie wydatki na reklamę wzrosną w 2012 r. o 4,8%, a wartość globalnego rynku reklamowego na koniec roku sięgnie 489 mld dolarów.

Blisko połowa nowych środków przeznaczonych na reklamę będzie pochodziła z zaledwie 10 rynków wschodzących, w tym z Chin, Rosji i Brazylii. Wzrost wydatków reklamowych na tych rynkach rekompensuje niższą dynamikę rynku w Europie.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja