Według szacunków ZenithOptimedia, wartość rynku reklamowego w Polsce w 2012 roku wzrośnie o 1,9%. Łączne wydatki na reklamę wyniosą 7,27 mld złotych netto.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Na świecie wydatki na reklamę wzrosną w 2012 r. o 4,8%, a wartość globalnego rynku reklamowego na koniec roku sięgnie 489 mld dolarów.
Blisko połowa nowych środków przeznaczonych na reklamę będzie pochodziła z zaledwie 10 rynków wschodzących, w tym z Chin, Rosji i Brazylii. Wzrost wydatków reklamowych na tych rynkach rekompensuje niższą dynamikę rynku w Europie.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.