Jak zmienić diametralnie koncepcję programu? Można tego dokonać, wprowadzając elementy mechaniki właściwe dla gier – czyli gryfikację. Gryfikacja różni się w zależności od zastosowań, ale w wypadku programów lojalnościowych bardzo ważnym elementem jest status.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Programy lojalnościowe zaczęto tworzyć w odpowiedzi na coraz większą jednorodność produktów i usług na współczesnym rynku. W końcu benzyna – niezależnie od tego, na której markowej stacji jest tankowana – zawsze pozostaje po prostu benzyną.
Rozwiązania budujące lojalność miały przekonać klienta, że korzystanie z oferty konkretnego dostawcy jest uzasadnione.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.