Programy lojalnościowe na sterydach gryfikacjiProgramy lojalnościowe na sterydach gryfikacjiProgramy lojalnościowe na sterydach gryfikacjiProgramy lojalnościowe na sterydach gryfikacji

Programy lojalnościowe na sterydach gryfikacji

Programy lojalnościowe na sterydach gryfikacji
Sebastian Starzyński

Sebastian Starzyński

-

Sebastian Starzyński

Sebastian Starzyński

Jak zmienić diametralnie koncepcję programu? Można tego dokonać, wprowadzając elementy mechaniki właściwe dla gier – czyli gryfikację. Gryfikacja różni się w zależności od zastosowań, ale w wypadku programów lojalnościowych bardzo ważnym elementem jest status.

Programy lojalnościowe zaczęto tworzyć w odpowiedzi na coraz większą jednorodność produktów i usług na współczesnym rynku. W końcu benzyna – niezależnie od tego, na której markowej stacji jest tankowana – zawsze pozostaje po prostu benzyną.

Rozwiązania budujące lojalność miały przekonać klienta, że korzystanie z oferty konkretnego dostawcy jest uzasadnione.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja