Specjalista PR, tak jak jego koledzy z innych działów, chce móc mierzalnie wykazywać efekty swoich działań. Wymaga tego często firmowa rzeczywistość, chętnie widzą to też media. Tylko czy naprawdę dobrym wyjściem z sytuacji jest swobodne adaptowanie w public relations wskaźnika ROI?Próby udowodnienia, że działania komunikacyjne organizacji przełożyły się na jej sukces biznesowy, od dawna spędzają sen z oczu pracowników public relations.
Takie wymogi stawiają im często ich szefowie. Ci przeliczają każdą złotówkę wydaną na prowadzenie firmy, pokrewny marketing, który korzysta z wielu metod badawczych i dysponuje całą baterią wskaźników oraz indeksów, a także sprzedaż, która wszelkie działania komunikacyjne postrzega przez pryzmat przełożenia na swoje wyniki.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.