Przymierzalnie w polskich sklepach wciąż mają w sobie tyle romantyzmu i szyku, co przebieralnie na basenie. Wraz ze zmianą zwyczajów zakupowych konsumentów muszą zmienić się w strefę, w której marki, nie tylko odzieżowe, uwodzą klientów.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Kilka miesięcy temu w sklepach Zara wprowadzono nowy regulamin korzystania z przymierzalni. Wyłącznie pojedynczo, ze ściśle określoną liczbą ubrań, a przede wszystkim pod czujnym okiem sklepowej obsługi. Ta zaś niekiedy prosiła klientów o umieszczanie toreb na specjalnej płycie skanującej.
Niespotykane wcześniej obostrzenia wywołały dyskusję na forach internetowych.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.