Ludzie spędzają mnóstwo czasu poza domem. Dlatego kampanie reklamowe, by docierać do odbiorców, często wychodzą w miasto razem z nimi. Reklamy anektują przestrzeń miejską, wykorzystując każde możliwe uliczne medium – włączając w to ławki. Prezentujemy zbiór przykładów, jak można je kreatywnie wykorzystać.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Najprostszym sposobem, by sprawić, że ławka stanie się reklamą zewnętrzną, jest umieszczenie komunikatu na oparciu. Taka forma promocji jest bardzo popularna w Stanach Zjednoczonych. Istnieją tam wyspecjalizowane agencje zajmujące się tylko reklamą na ławkach.
Pod tym adresem nieruchomości raczej nie kupimy, ale przeniesiemy się na stronę telewizyjnego serialu o pośredniczce nieruchomości, „Cougar Town”.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.