Reklama, która zmienia światReklama, która zmienia światReklama, która zmienia światReklama, która zmienia świat

Reklama, która zmienia świat

Reklama, która zmienia świat
Artur Tomikowski

Artur Tomikowski

-

Artur Tomikowski

Artur Tomikowski

Czasem można usłyszeć pytanie, czy reklama odzwierciedla świat, w którym żyjemy, uwypuklając tylko niektóre jego aspekty, czy też kreuje nową rzeczywistość i wytycza trendy. Czy pokazanie w reklamie mopów faceta myjącego podłogę jest promowaniem idei równouprawnienia i podziału obowiązków, czy tylko obserwacją, że we współczesnych związkach to on zajmuje się konserwacją powierzchni płaskich? Istnieją jednak reklamy, które nie tylko kreują postawy, ale i wpływają na losy świata. To spoty wyborcze, w szczególności te przygotowywane na wybory prezydenckie w Stanach Zjednoczonych.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja