Jak zaistnieć w Internecie mobilnym?Jak zaistnieć w Internecie mobilnym?Jak zaistnieć w Internecie mobilnym?Jak zaistnieć w Internecie mobilnym?

Jak zaistnieć w Internecie mobilnym?

Jak zaistnieć w Internecie mobilnym?
Krzysztof Kozak

Krzysztof Kozak

-

Krzysztof Kozak

Krzysztof Kozak

Według najnowszych doniesień koncernu Apple, klienci zamówili rekordowe 2 miliony smartfonów iPhone 5 w ciągu pierwszych 24 godzin od wprowadzenia tego modelu do sprzedaży. Szybki wzrost liczby użytkowników urządzeń przenośnych jest wielką szansą, ale i zagrożeniem dla marek, jeśli te nie sprostają oczekiwaniom klientów mobilnych.

Co zyska marka na byciu „mobile”?

Coraz więcej osób łączy się z Siecią za pomocą urządzeń mobilnych. Według raportu firmy Morgan Stanley, użytkownicy korzystający z Internetu mobilnie zrównają się liczebnością z odbiorcami Internetu stacjonarnego już w 2014 roku.

W 2015 roku 1,9 miliarda osób będzie łączyć się z Internetem za pomocą smartfonów i różnego typu tabletów, natomiast za pomocą urządzeń stacjonarnych – już „tylko” 1,6 miliarda użytkowników.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja