Bezcenne doświadczenie konsumentaBezcenne doświadczenie konsumentaBezcenne doświadczenie konsumentaBezcenne doświadczenie konsumenta

Bezcenne doświadczenie konsumenta

Bezcenne doświadczenie konsumenta
Szczepan Jabłoński

Szczepan Jabłoński

-

Szczepan Jabłoński

Szczepan Jabłoński

Sampling to jeden z lepszych pomysłów na przekazanie konsumentowi pozytywnych doświadczeń związanych z marką i produktem. Sprawdza się bardzo dobrze na rynku FMCG. Oswaja konsumenta z marką i przyzwyczaja do niej, czym wpływa na sprzedaż. Promuje określony model produktu, tworząc wokół niego wyjątkową aurę. Co jednak w wypadku, gdy marka jest spoza rynku FMCG?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja