Dowcipny film o mafii wrażliwej na losy psów, z Ryśkiem z „Klanu” w roli głównej, umieszczony na YouTube, wywołał ogólnopolską burzę. Nic dziwnego. O stworzeniu virala marzą marketingowcy firm, politycy i agencje reklamowe, ale mało komu się to udaje.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
10 grudnia polski Internet oszalał na punkcie filmu „Rysiek z Klanu wraca do gry”. W ciągu pięciu dni wyświetlono go 1,5 mln razy. Został on wyprodukowany przez Fundację „Przytul Psa” w ramach kampanii „Mafia dla psa”. Cel akcji określono bardzo precyzyjnie: zebrać w ciągu trzech tygodni, do końca grudnia, 50 tys. złotych na walkę z bezdomnością psów.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.