Inbound marketing – rewolucja czy ewolucja w działaniach marek w Internecie?Inbound marketing – rewolucja czy ewolucja w działaniach marek w Internecie?Inbound marketing – rewolucja czy ewolucja w działaniach marek w Internecie?Inbound marketing – rewolucja czy ewolucja w działaniach marek w Internecie?
Inbound marketing – wszystko to już było? (fot. Pixabay)

Inbound marketing – rewolucja czy ewolucja w działaniach marek w Internecie?

Inbound marketing – rewolucja czy ewolucja w działaniach marek w Internecie?
Katarzyna Szulik

Katarzyna Szulik

-

, Artivia.pl Internetowa Agencja Prasowa

Katarzyna Szulik

Katarzyna Szulik

Artivia.pl Internetowa Agencja Prasowa

Telewizyjne spoty, billboardy, kampanie outdoorowe i partyzanckie, telemarketing... Te odmiany reklamy i promocji towarzyszą nam od lat, choć kosztują sporo, a ich skuteczność jest często trudna do zweryfikowania. Alternatywą dla działań standardowych są te prowadzone w Internecie, ale czy mogą całkiem je wyprzeć? Strategia inbound marketingu pokazuje, że taki scenariusz jest realny.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja