Dżihad: Google i SEO

Dżihad: Google i SEO
Marcin Kowol

Marcin Kowol

-

Marcin Kowol

Marcin Kowol

Jak to się stało, że na SEO nie można już zbudować biznesu z pominięciem innych kanałów reklamowych? Jaki był przebieg burzliwego procesu, który doprowadził do obecnej sytuacji, kiedy płatne Google AdWords są coraz wyraźniej forsowane jako obowiązkowy element wzmacniania pozycji serwisu w najpopularniejszej wyszukiwarce?

W 1998 roku Larry Page i Siergiej Brin przenieśli się z Uniwersytetu Stanforda do prywatnego garażu, który stał się pierwszą siedzibą Google. Początkom działalności tej niezwykłej firmy przyświecały dwie dewizy.

Bardziej znaną z nich jest „Don’t be evil” (dosłownie: Nie bądź wredny, zły), mniej znaną – „Work should be challenging and the challenge should be fun” (Praca powinna być wyzwaniem, a wyzwanie powinno dawać satysfakcję).

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja