Trustonomics i Imperfection – mikrotrendy 4P na 2013 rokTrustonomics i Imperfection – mikrotrendy 4P na 2013 rokTrustonomics i Imperfection – mikrotrendy 4P na 2013 rokTrustonomics i Imperfection – mikrotrendy 4P na 2013 rok

Trustonomics i Imperfection – mikrotrendy 4P na 2013 rok

Trustonomics i Imperfection – mikrotrendy 4P na 2013 rok
Redakcja

Redakcja

-

Szczerość zamiast udawania doskonałości, a wręcz pielęgnowanie niedoskonałości jako sposób na zyskanie większego zaufania nabywców. Trustonomics i Imperfection to 2 z 33 mikrotrendów konsumenckich zidentyfikowanych i opisanych przez firmę badawczą 4P Research Mix, a następnie zebranych w raporcie „Teczka Mikrotrendów 4P/2013”.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja