Projektowanie nowego serwisu internetowego to często długotrwały i żmudny proces. Należy dobrze zaplanować jego etapy, aby zadbać o potrzeby użytkowników i cele biznesowe właściciela strony. Case study Wyższych Szkół Bankowych i przygotowywania ich nowych stron WWW.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Zdefiniuj cele i grupy odbiorców
Pierwszym etapem prac nad serwisem powinna być identyfikacja założeń biznesowych właściciela nowej strony. Podsumowanie głównych celów projektowanego serwisu znacznie ułatwi późniejsze prace nad jego funkcjonalnościami oraz aspektami technologicznymi.
TEB Akademia – której własnością są Wyższe Szkoły Bankowe – jeszcze przed rozpoczęciem projektu jasno sprecyzowała oczekiwania stawiane przed nowym serwisem.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.