Składaj szumne obietnice bez pokrycia – i czekaj, co z tego wyniknie dla twojej markiSkładaj szumne obietnice bez pokrycia – i czekaj, co z tego wyniknie dla twojej markiSkładaj szumne obietnice bez pokrycia – i czekaj, co z tego wyniknie dla twojej markiSkładaj szumne obietnice bez pokrycia – i czekaj, co z tego wyniknie dla twojej marki
Czy na pewno dasz radę spełnić to, co obiecujesz? (fot. Pixabay)

Składaj szumne obietnice bez pokrycia – i czekaj, co z tego wyniknie dla twojej marki

Składaj szumne obietnice bez pokrycia – i czekaj, co z tego wyniknie dla twojej marki
Janusz Kamieński

Janusz Kamieński

-

CEO (customer experience officer), Executive-Conversation

Janusz Kamieński

Janusz Kamieński

CEO (customer experience officer)
Executive-Conversation

Pora na dokończenie „dekalogu” współczesnego sabotażysty własnej marki – „Jak uziemić swoją markę... trwale i skutecznie”. Trzecia, ostatnia porcja inspirujących pomysłów, które sprawią, że twoja marka na pewno nie wyróżni się na rynku.

Oto trzy pierwsze sposoby z cyklu „Jak uziemić swoją markę…”, a także druga solidna porcja: Jasne, że liczy się tylko reklama. A później klient mówi „Sprawdzam!”.

Dziś zakończenie antyporadnika zarządzania marką. Czas dokończyć dzieła zniszczenia…
Sposób ósmy: Po prostu szkol pracowników – standardowe szkolenie z obsługi klienta wystarczy
Czy firma, w której ostatnio pracowałeś, szkoliła pracowników z obsługi klienta? A obecna? Zapewne w obu wypadkach odpowiedź brzmi „tak”.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja