Wynagrodzenia w mediach, reklamie, wydawnictwach i PR w 2012 rokuWynagrodzenia w mediach, reklamie, wydawnictwach i PR w 2012 rokuWynagrodzenia w mediach, reklamie, wydawnictwach i PR w 2012 rokuWynagrodzenia w mediach, reklamie, wydawnictwach i PR w 2012 roku

Wynagrodzenia w mediach, reklamie, wydawnictwach i PR w 2012 roku

Wynagrodzenia w mediach, reklamie, wydawnictwach i PR w 2012 roku
Patrycja Grzesińska

Patrycja Grzesińska

-

Patrycja Grzesińska

Patrycja Grzesińska

W mediach, reklamie, PR i wydawnictwach mediana zarobków w 2012 roku w Polsce wyniosła 4268 zł. Wśród specjalistów ds. marketingu jej zbadana wartość to 3500 zł, a np. w grupie account managerów 4911 zł – wynika z Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń, przeprowadzonego przez firmę Sedlak & Sedlak.

Zarobki w wybranych województwach oraz na różnych szczeblach zarządzania w firmach

Zdecydowanie najwyższe zarobki w branżach mediów, reklamy, wydawnictw i PR odnotowano w województwie mazowieckim (5300 zł). Na kolejnych miejscach znalazły się województwa: pomorskie (4000 zł) oraz małopolskie (3718 zł).
 
Najniższe płace oferowano zatrudnionym w omawianych branżach w województwach: lubelskim (2688 zł) oraz podkarpackim (2800 zł).

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja