Gdy w październiku 2009 roku Grupa Żywiec opublikowała trzy raporty bieżące, mało kto się tym ekscytował. A były to trzy bardzo ważne informacje. Wszystkie w jakimś stopniu dotyczyły przeniesienia marek z portfolio Grupy do osobnej spółki. Taka operacja wymusza wycenę wartości marki i pozwala ująć ją w bilansie.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
6 października 2009 roku Grupa poinformowała o założeniu spółki komandytowej Brandhouse Żywiec Sprzedaż i Dystrybucja. Kilkanaście dni później, 23 października, w raporcie „Znaczące aktywa” ujawniła natomiast przeniesienie do nowej spółki całego portfela marek: Żywiec, Warka, Tatra, Specjal, Strong, Leżajsk, Królewskie i Kujawiak.
Łączną wartość wniesionego aportu ustalono na 1 560 270 000 zł.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.