Jak rozpętać kampanię szeptanąJak rozpętać kampanię szeptanąJak rozpętać kampanię szeptanąJak rozpętać kampanię szeptaną

Jak rozpętać kampanię szeptaną

Jak rozpętać kampanię szeptaną
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Szum medialny może być dobrym nośnikiem przekazu marketingowego. Pozwala wykorzystać wiarygodność mediów, dotrzeć tanio poza dotychczasową grupę docelową i uczynić produkt ważnym przedmiotem konwersacji. Tak stało się np. z grą komputerową o drugiej wojnie światowej, którą rzekomo rozpętali Polacy. Jest kilka elementów szczególnie atrakcyjnych w kreowaniu szumu wokół produktu.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja