Gdy seks to za mało w reklamie – pornografia nie tylko w służbie społecznej (część 2)Gdy seks to za mało w reklamie – pornografia nie tylko w służbie społecznej (część 2)Gdy seks to za mało w reklamie – pornografia nie tylko w służbie społecznej (część 2)Gdy seks to za mało w reklamie – pornografia nie tylko w służbie społecznej (część 2)

Gdy seks to za mało w reklamie – pornografia nie tylko w służbie społecznej (część 2)

Gdy seks to za mało w reklamie – pornografia nie tylko w służbie społecznej (część 2)
Kamila Pokój

Kamila Pokój

-

marketing director, Pomagam.pl

Kamila Pokój

Kamila Pokój

marketing director
Pomagam.pl

Ekspertka od marketingu internetowego, specjalizująca się w działaniach performance. Ma wieloletnie doświadczenie w działaniach online, m.in. w branży e-commerce, ubezpieczeń czy nieruchomości. Przez wiele lat związana była z organizacjami pozarządowymi działającymi na rzecz zwierząt.

Odniesienia do elementów znanych z filmów porno mogą także stanowić akcent decydujący o przekazie oraz skłaniać do myślenia, nie będąc przy tym nawet w najmniejszym stopniu nieprzyzwoite.

Część 1 artykułu: Gdy seks to za mało w reklamie – motywy pornograficzne w modzie

Pornomotyw bez seksu

W kampanii Reporterów bez Granic „Cenzura opowiada nieprawdę” (Censorship Tells the Wrong Story) zniekształcone za pomocą pikseli fragmenty zdjęć pokazują bezsensowność i szkodliwość ingerowania w treści przekazywane przez media.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja