Życie po infekcji – co zrobić ze zużytą reklamą wirusowąŻycie po infekcji – co zrobić ze zużytą reklamą wirusowąŻycie po infekcji – co zrobić ze zużytą reklamą wirusowąŻycie po infekcji – co zrobić ze zużytą reklamą wirusową

Życie po infekcji – co zrobić ze zużytą reklamą wirusową

Życie po infekcji – co zrobić ze zużytą reklamą wirusową
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Producenci samochodów stawiają na marketing wirusowy. Podskórny obieg nie byłby możliwy, gdyby firmy te nie widziały płynących z niego korzyści. Jednak nadchodzi taki moment, gdy trzeba zdecydować o końcu kampanii. Wtedy warto dokonać tego w efektowny i spektakularny sposób. Wszystko jednak zależy od strategii producenta. Być może przeznaczył spot wyłącznie do internetowej dystrybucji. Zazwyczaj okazuje się, że raczej nie, z korzyścią dla wszystkich śledzących reklamy w innych mediach.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja