Recenzja bestsellerowej książki Ala i Laury Ries. W dobie przemian komunikacji marketingowej ta pozycja pokazuje pewien kierunek. Warto poznać punkt widzenia autorów, choć nie zawsze należy ulegać ich argumentacji. PR pełni nową rolę w organizacji, zagarnia nowe obszary komunikacji marketingowej.W maju tego roku Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne wydało książkę, która po prostu musiała stać się bestsellerem. „Upadek reklamy i wzlot public relations” to pozycja, która powinna znaleźć się w biblioteczce podręcznej każdego marketera. Nie chodzi tu jednak o zgłębianie jej w celu lepszego zrozumienia myśli autorów. Teza książki, wyrażona już w tytule, jest prosta i wyraźnie wielokrotnie wyłożona w tekście.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.