Rozpoznawanie twarzy – musimy poczekać na przełomRozpoznawanie twarzy – musimy poczekać na przełomRozpoznawanie twarzy – musimy poczekać na przełomRozpoznawanie twarzy – musimy poczekać na przełom

Rozpoznawanie twarzy – musimy poczekać na przełom

Rozpoznawanie twarzy – musimy poczekać na przełom
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Luksusowe sklepy i hotele testują obecnie systemy, które rozpoznają twarze wchodzących celebrytów. Upowszechnienie się technologii spopularyzowanej przez film „Raport mniejszości” wciąż napotyka jednak kilka przeszkód.

W kluczowej scenie „Pretty Woman” postać grana przez Julię Roberts wchodzi do luksusowego sklepu odzieżowego w Beverly Hills w stroju, który zakłada do pracy. Jest prostytutką, więc obsługa traktuje ją z pogardą, sugerując, że pomyliła adresy.

Po chwili do sklepu wchodzi znany biznesmen grany przez Richarda Gere’a i stwierdza, że oczekuje „sporo podlizywania się”.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja