Niechciane telefony a spam SMS-owyNiechciane telefony a spam SMS-owyNiechciane telefony a spam SMS-owyNiechciane telefony a spam SMS-owy
Kolejna niechciana oferta? Można wyrazić sprzeciw (fot. Johan Larson/Fotolia)

Niechciane telefony a spam SMS-owy

Niechciane telefony a spam SMS-owy
Agnieszka Witaszek

Agnieszka Witaszek

-

Agnieszka Witaszek

Agnieszka Witaszek

Większość osób odbiera co jakiś czas telefon z ofertą zakupu „atrakcyjnego” produktu lub usługi. SMS-ów z podobnymi ofertami dostają oni już znacznie mniej. Dlaczego tak się dzieje?

Wydawać by się mogło, że stopień uciążliwości telemarketingu jest dużo większy w porównaniu do komunikacji SMS-owej i jego dopuszczalność powinna w każdym wypadku zależeć od wyraźnej, dobrowolnej oraz w pełni świadomej zgody odbiorców.

Na gruncie obowiązujących przepisów sytuacja jest jednak odwrotna. Marketing bezpośredni (reklama, składanie ofert zakupu) poprzez rozmowy telefoniczne odbywa się zazwyczaj w ramach tzw.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja