W 2013 roku cennikowe wydatki branży farmaceutycznej na reklamę wzrosły o 20%, do poziomu 3,7 mld zł. W intensywnej konkurencji reklamowej koncernów na czoło wysunął się Aflofarm. To główne wnioski z analizy przygotowanej przez dom mediowy Equinox Polska.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Branża farmaceutyczna kolejny raz znalazła się w gronie największych reklamodawców 2013 roku, choć – jak przyznają analitycy Equinox Polska – niski udział w wydatkach w Internecie uplasował ją dopiero na trzecim miejscu, po branży handlowej i producentach żywności. Wiąże się to ze strukturą wydatków w Internecie, gdzie udział farmacji wyniósł jedynie 3%, podczas gdy udział handlu szacowany jest na poziomie 9%, a żywności – 6% (źródło: IAB).
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.