Zająć kanał mobile, przekroczyć granice kraju – aby mieć przyszłość w e-commerceZająć kanał mobile, przekroczyć granice kraju – aby mieć przyszłość w e-commerce
Przyszłość w globalnym m-commerce (fot. vege/Fotolia)

Zająć kanał mobile, przekroczyć granice kraju – aby mieć przyszłość w e-commerce

Zająć kanał mobile, przekroczyć granice kraju – aby mieć przyszłość w e-commerce
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Niedostateczna infrastruktura, niezadowalająca penetracja Internetu, niski poziom zaufania do e-commerce – przed rodzimym rynkiem handlu elektronicznego jest jeszcze wiele wyzwań. Rozmawiano o nich, a także o możliwościach rozwoju i modelach biznesowych, podczas niedawnego Kongresu Dyrektorów E-Commerce w Krakowie.

Oś sprawozdania będzie stanowić prelekcja Rafała Brzoski, prezesa Grupy Integer. W prezentacji wieńczącej cały kongres zaprezentował on wyzwania, trendy i zagrożenia dla e-commerce. Wystąpienie było związane z logistyką, ale wykraczało daleko poza nią w prezentacji zjawisk istotnych dla naszego rynku.

E-commerce musi wyjść poza granice jednego kraju.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja