Niedostateczna infrastruktura, niezadowalająca penetracja Internetu, niski poziom zaufania do e-commerce – przed rodzimym rynkiem handlu elektronicznego jest jeszcze wiele wyzwań. Rozmawiano o nich, a także o możliwościach rozwoju i modelach biznesowych, podczas niedawnego Kongresu Dyrektorów E-Commerce w Krakowie.
Oś sprawozdania będzie stanowić prelekcja Rafała Brzoski, prezesa Grupy Integer. W prezentacji wieńczącej cały kongres zaprezentował on wyzwania, trendy i zagrożenia dla e-commerce. Wystąpienie było związane z logistyką, ale wykraczało daleko poza nią w prezentacji zjawisk istotnych dla naszego rynku.
E-commerce musi wyjść poza granice jednego kraju.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.