T-Mobile jest liderem wydatków na reklamę w 2013 r. Play zatrudnia celebrytów i ma największą dynamikę wydatków reklamowych. Polscy operatorzy idą za światowymi trendami i z roku na rok coraz mniej wydają na działania marketingowe.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
T-Mobile wydaje najwięcej, aby pozyskać nowych klientów. W 2013 r. operator przeznaczył ponad 465 mln zł na media. To i tak mniej niż w roku 2012 (spadek o 6 proc. z poziomu 493 mln zł). Zachowania pozostałych operatorów są podobne – większość firm ogranicza wydatki w celu obrony wyniku biznesowego.
Wyjątkiem jest Play, który zatrudnia celebrytów i zwiększa pulę budżetów reklamowych o 20 proc.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.