W Polsce bardzo przydałaby się tłumaczenie tej książki. Środowisko mediów społecznościowych zyskałoby dzięki niej dozę rzetelnej wiedzy, a nie sztuczne pompowanie rynku. Jeszcze większy pożytek mieliby z niej przedstawiciele naszych firm. Bo mogliby zobaczyć, że social media używane z głową przynoszą namacalne korzyści.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Czy się ukaże? Zobaczymy, a odpowiedź przynajmniej po części zależeć będzie od tego, w którym kierunku rozwijać się będzie polski marketing internetowy. Na razie może przynajmniej imię autora wzbudzi zainteresowanie branży.
Zacznijmy od Miśka
Autor książki, w Stanach znany jako Misiek Piskorski, nazywa się Mikołaj Jan Piskorski.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.