Yahoo, największy amerykański portal horyzontalny, odpowiednik polskiego Onetu czy Interii, według prognoz w kolejnych latach będzie zarabiał na reklamie mniej niż jego najwięksi konkurenci. O czasach, gdy firma mogła zatrzymać triumfalny pochód Google’a, mało kto dzisiaj pamięta.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Marissa Mayer, szefowa firmy i jedna z ikon globalnego biznesu, której przejście z Google’a do Yahoo odbiło się echem na całym świecie, nie może spokojnie patrzeć w przyszłość. Pokazują to opublikowane właśnie wyniki za pierwszy kwartał tego roku. Przychody były mniejsze niż w 2012 roku i spadły z 1,14 mld do 1,13 mld dolarów.
Co prawda przychody z reklam wzrosły o ponad 2 proc.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.