Co dalej z marką Yahoo?Co dalej z marką Yahoo?Co dalej z marką Yahoo?Co dalej z marką Yahoo?

Co dalej z marką Yahoo?

Co dalej z marką Yahoo?
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Yahoo, największy amerykański portal horyzontalny, odpowiednik polskiego Onetu czy Interii, według prognoz w kolejnych latach będzie zarabiał na reklamie mniej niż jego najwięksi konkurenci. O czasach, gdy firma mogła zatrzymać triumfalny pochód Google’a, mało kto dzisiaj pamięta.

Marissa Mayer, szefowa firmy i jedna z ikon globalnego biznesu, której przejście z Google’a do Yahoo odbiło się echem na całym świecie, nie może spokojnie patrzeć w przyszłość. Pokazują to opublikowane właśnie wyniki za pierwszy kwartał tego roku. Przychody były mniejsze niż w 2012 roku i spadły z 1,14 mld do 1,13 mld dolarów.

Co prawda przychody z reklam wzrosły o ponad 2 proc.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja