Rozkwit i upadek kluczowych marek globalnych może być zarówno ostrzeżeniem, jak i wzorem postępowania dla marketingowców. Dowodzą tego dane z badania najcenniejszych marek świata BrandZ Top 100, prowadzonego od ośmiu lat.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Instytut Millward Brown przeprowadził analizę losów marek wybranych z grona tych najsłynniejszych. Dokonał tego na podstawie zgromadzonych przez osiem lat wyników rankingu BrandZ Top 100. W analizie wyłoniono 7 najważniejszych metod stosowanych przez firmy w celu zwiększenia wartości swoich marek.
Przedstawione wnioski oparte są m.in. na analizie grup marek podobnych do siebie, choć często wzajemnie ze sobą konkurujących, jak np.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.