7 lekcji dla marek według badania BrandZ Top 1007 lekcji dla marek według badania BrandZ Top 1007 lekcji dla marek według badania BrandZ Top 1007 lekcji dla marek według badania BrandZ Top 100
Najbardziej wartościowe marki w 2014 r. (fot. MillwardBrown)

7 lekcji dla marek według badania BrandZ Top 100

7 lekcji dla marek według badania BrandZ Top 100
MillwardBrown SMG/KRC

MillwardBrown SMG/KRC

-

MillwardBrown SMG/KRC

MillwardBrown SMG/KRC

Rozkwit i upadek kluczowych marek globalnych może być zarówno ostrzeżeniem, jak i wzorem postępowania dla marketingowców. Dowodzą tego dane z badania najcenniejszych marek świata BrandZ Top 100, prowadzonego od ośmiu lat.

Instytut Millward Brown przeprowadził analizę losów marek wybranych z grona tych najsłynniejszych. Dokonał tego na podstawie zgromadzonych przez osiem lat wyników rankingu BrandZ Top 100. W analizie wyłoniono 7 najważniejszych metod stosowanych przez firmy w celu zwiększenia wartości swoich marek.

Przedstawione wnioski oparte są m.in. na analizie grup marek podobnych do siebie, choć często wzajemnie ze sobą konkurujących, jak np.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja