Jeszcze do niedawna mówienie o gadżetach w branży reklamowej było passé. Nie kojarzyły się z kreacją, przynajmniej w Polsce. Obecnie można zaobserwować trend coraz częstszego wykorzystywania gadżetów nie tylko jako dodatku promocyjnego, ale wręcz głównego elementu całych kampanii.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Zaczęło się od „oszukiwania radaru”. Konsumenci są coraz bardziej świadomi działania reklamy i jej wpływu na dokonywane przez nich wybory. Wymusza to na marketerach opracowywanie komunikatów, które promowałyby produkt, ale w sposób jak najmniej inwazyjny.
Sposobem na to stało się oszukiwanie zmysłów. Metoda skuteczna i stwarzająca możliwość opracowania komunikatu podświadomego.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.