W 2014 roku wydatki netto na reklamę w Polsce będą wyższe o 1,8% w porównaniu z poprzednim rokiem. Ich łączna wartość na koniec roku wyniesie 6,51 mld zł. Globalny rynek reklamy zyskuje zaś 1,5 mld dol. dzięki mundialowi. Dom mediowy ZenithOptimedia Group ogłosił swoją najnowszą prognozę.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Tym samym podtrzymana została poprzednia prognoza, opublikowana w kwietniu.
Polska gospodarka nabiera tempa – pierwszy kwartał przyniósł wyższe od prognozowanego przyspieszenie wzrostu gospodarczego, a optymistyczne nastroje przedsiębiorców znajdują odzwierciedlenie w sukcesywnie zwiększających się nakładach inwestycyjnych.
Utrzymująca się tendencja wzrostowa w gospodarce to również pozytywny sygnał dla reklamodawców, którzy stopniowo zwiększają swoje inwestycje w media.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.