Złe promocje – jak ich unikać?Złe promocje – jak ich unikać?Złe promocje – jak ich unikać?Złe promocje – jak ich unikać?
Chyba nie taki ma być scenariusz wydarzeń? (fot. Pixabay)

Złe promocje – jak ich unikać?

Złe promocje – jak ich unikać?
Tomasz Stec

Tomasz Stec

-

senior consultant, Simon-Kucher & Partners Warszawa

Tomasz Stec

Tomasz Stec

senior consultant
Simon-Kucher & Partners Warszawa

Konsumenci przepadają za promocjami cenowymi – z oczywistych względów. Osoby blisko związane z pracą handlowców i sprzedażą wykorzystują je, gdy chcą stworzyć „gorącą ofertę” i osiągnąć wzrosty sprzedaży, akceptując jednocześnie niższą marżę. Specjaliści od zarządzania cenami podchodzą do nich natomiast z należytą ostrożnością.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja