Precz z reklamowym śmietnikiem (RTB i rynek reklamy)Precz z reklamowym śmietnikiem (RTB i rynek reklamy)Precz z reklamowym śmietnikiem (RTB i rynek reklamy)Precz z reklamowym śmietnikiem (RTB i rynek reklamy)

Precz z reklamowym śmietnikiem (RTB i rynek reklamy)

Precz z reklamowym śmietnikiem (RTB i rynek reklamy)
Piotr Prajsnar, Bartosz Malinowski

Piotr Prajsnar, Bartosz Malinowski

-

Piotr Prajsnar, Bartosz Malinowski

Piotr Prajsnar, Bartosz Malinowski

„Nie jestem twoim targetem, mendo!” – dekadę temu branżę obiegł ten komentarz rysunkowy z Daily.art.pl. Chyba najlepiej oddaje sytuację zdesperowanego człowieka w czasach reklamowego tsunami. Dziś jednak, w dobie Big Data, można precyzyjniej dostosować reklamę do potrzeb odbiorcy. Na razie tylko w Internecie – niemniej on wyznacza kierunek, w którym zmierza współczesna reklama.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja