(Artykuł promocyjny)
Przede wszystkim: prostota
Twórcom Limdeska przyświecał jeden cel: stworzyć lekkie i intuicyjne narzędzie do zarządzania obsługą klienta. Widać to od pierwszego kontaktu z systemem. Przestrzeń nie jest przeładowana funkcjami, nawigacja jest prosta i nie powinna przysparzać najmniejszych problemów nawet laikom.
Tablica zawiera wszystkie podstawowe informacje, takie jak ostatnie zgłoszenia, aktywności czy statystyki. Zorientować się w najnowszych zmianach przeprowadzonych w systemie można bez przechodzenia do pozostałych zakładek.
Warto podkreślić, że w Limdesku wszystko podane jest w prosty i zrozumiały sposób. Niech zaświadczy o tym poniższy krótki przewodnik po podstawowych funkcjach systemu:
Funkcja czata na stronie firmy
Możliwość kontaktu z klientem za pośrednictwem internetowego czata umieszczonego np. na stronie sklepu wciąż nie jest w naszym kraju standardem. A przecież to wygodne i szybkie rozwiązanie cieszy się popularnością nie tylko wśród młodych odbiorców.
Dlaczego więc polscy przedsiębiorcy od niego stronią? Być może do tej pory mieli obawy związane z techniczną stroną takiego przedsięwzięcia. System Limdesk sprawia jednak, że każdy, bez pomocy zewnętrznych specjalistów, będzie mógł wprowadzić czat na swojej stronie.
Wystarczy dodać krótki kod do pliku HTML, wskazać w panelu administracyjnym, którzy pracownicy mają odbierać czat, i już można zacząć z niego korzystać. Konfiguracja tej funkcjonalności nie trwa dłużej niż minutę. Od tej pory nasi klienci mogą się z nami komunikować za pomocą czata, a system sam będzie tworzył aktywności dokumentujące ten fakt, które jednym kliknięciem przekształcimy w Zgłoszenia. Żadna rozmowa się nie zagubi.
Infolinia w laptopie
Limdesk ma także wbudowany moduł infolinii. Wystarczy wybrać numer z bogatej bazy zawierającej numery z różnych stref numeracyjnych i zdecydować, którzy pracownicy mają obierać połączenia. Już w tym momencie nasza infolinia jest aktywna.
Klienci mogą wykonywać połączenia na podany numer, a my możemy odbierać rozmowy bezpośrednio w oknie systemu. Wystarczą słuchawki z mikrofonem, które są na wyposażeniu niemal każdego przedsiębiorstwa. Gdy tylko konsultant jest zalogowany do systemu, w każdej chwili może odbierać połączenia.
Podczas rozmowy (ale także wtedy, gdy nikt nie będzie mógł odebrać połączenia) system automatycznie wygeneruje odpowiednią aktywność na Tablicy, którą – jednym kliknięciem – będziemy mogli przekształcić w Zgłoszenie do dalszego procesowania. W Limdesku żadna operacja nie ginie. To tylko początek tego, co oferuje system – cały wachlarz przydatnych funkcji dostępny jest w zakładce Ustawienia.
Biuro obsługi w chmurze
System Limdesk nie potrzebuje żadnego innego oprogramowania poza przeglądarką internetową. Biuro obsługi klienta znajduje się całkowicie w chmurze, dzięki czemu mamy do niego dostęp z każdego miejsca na Ziemi.
Jeżeli dodamy do tego obsługę urządzeń mobilnych, okaże się, że biuro będzie podróżować cały czas z nami, schowane w naszej kieszeni. Wygoda takiego rozwiązania jest nie do przecenienia. W każdej chwili – także poza godzinami pracy, w domu – będziemy mieli dostęp do najnowszych Zgłoszeń klientów; będziemy mogli przydzielać nowe zadania pracownikom czy przygotowywać Bazę Wiedzy, dzięki której nasi klienci sami rozwiążą najczęściej pojawiające się problemy. Czasy notatników i organizerów ostatecznie przechodzą do przeszłości.
CRM dla studenta, działacza, organizatora
Twórcy Limdeska postawili zaproponować tę usługę także klientom indywidualnym. Wbrew pozorom, funkcjonalności przystosowane do działalności firm często pokrywają się z tymi, których potrzebują osoby aktywne.
One także otrzymują wiele e-maili dotyczących różnych przedsięwzięć, w które są zaangażowane. Mogą więc skorzystać na stworzeniu Bazy Wiedzy z informacjami na temat organizowanych przez siebie eventów. Im też zdarza się zagubić jakąś informację. Dzięki Limdeskowi mogą uporządkować i usprawnić przepływ informacji między nimi a osobami, z którymi współpracują.
Sprawdź już teraz – za darmo
– Zdecydowaliśmy się udostępnić naszą usługę za darmo. Już teraz możesz zarejestrować się na stronie pl.limdesk.com i wypróbować Limdeska. System pozostanie darmowy już zawsze, jeżeli ograniczymy się do dwóch użytkowników (np. administrator + konsultant) – mówi Szymon Piekarz, prezes zarządu Limtel i jeden z twórców systemu.
Wciąż możemy odbierać i wysyłać e-maile, korzystać z czata, infolinii, a także wielu innych funkcji, które oferuje Limdesk. – Zapraszamy do rejestracji i samodzielnego zapoznania się z systemem. Jesteśmy przekonani, że wystarczy chwila, by przekonać się, że Limdesk jest nową jakością na polskim rynku systemów CRM – dodaje Szymon Piekarz.
(Artykuł promocyjny)