Coraz więcej firm angażuje się w content marketing lub przynajmniej poważnie rozważa taką aktywność. Być może stawiają sobie one pytanie: jak mierzyć skuteczność tego typu działań? Pytanie jest o tyle zasadne, że CM, podobnie jak PR, nie jest narzędziem sprzedaży.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Każdy marketer i każda agencja, niezależnie od tego, czy prowadzą typową kampanię reklamową, PR-ową, czy też efektywnościową, na końcu zawsze rozliczani są z efektów swojej pracy. Dokładniej rzecz ujmując – ze wskaźników efektywności (tzw. KPI), które zostały (albo przynajmniej powinny zostać) przyjęte jako cel działań jeszcze przed ich rozpoczęciem.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.