Najwyższy stopień przymiotnikaNajwyższy stopień przymiotnikaNajwyższy stopień przymiotnikaNajwyższy stopień przymiotnika

Najwyższy stopień przymiotnika

Najwyższy stopień przymiotnika
Maciej Ślużyński

Maciej Ślużyński

-

Maciej Ślużyński

Maciej Ślużyński

Współczesny język reklamy uznał, że tylko dwa stopnie przymiotnika to zdecydowanie za mało, aby „język giętki powiedział wszystko, co pomyśli głowa”. Autor przedstawia różne sposoby twórczego podejścia do materii językowej, którego rezultaty można odnaleźć w reklamach. Niniejszy odcinek traktuje o reklamowej roli stopniowania przymiotników.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja