Klientami również trzeba zarządzaćKlientami również trzeba zarządzaćKlientami również trzeba zarządzaćKlientami również trzeba zarządzać

Klientami również trzeba zarządzać

Klientami również trzeba zarządzać
F. Frei, A. Morriss

F. Frei, A. Morriss

-

F. Frei, A. Morriss

F. Frei, A. Morriss

Przez klienta, który zastanawia się, co zamówić, fast food w restauracji McDonald’s staje się mniej fast dla wszystkich oczekujących w kolejce. Pasażerowie linii lotniczych blokujący przejście w drodze na pokład mogą utrudnić przewoźnikowi dotarcie do punktu docelowego na czas. Fragment książki Frances Frei i Anne Morriss „Nadzwyczajna obsługa”.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja