Jak Google Analytics może pomóc w analizie efektywności działań marketingowych – modele atrybucjiJak Google Analytics może pomóc w analizie efektywności działań marketingowych – modele atrybucjiJak Google Analytics może pomóc w analizie efektywności działań marketingowych – modele atrybucjiJak Google Analytics może pomóc w analizie efektywności działań marketingowych – modele atrybucji
Co faktycznie sprowadziło do nas klienta online? To nie takie oczywiste (fot. Pixabay)

Jak Google Analytics może pomóc w analizie efektywności działań marketingowych – modele atrybucji

Jak Google Analytics może pomóc w analizie efektywności działań marketingowych – modele atrybucji
Sylwia Ślusarczyk

Sylwia Ślusarczyk

-

project manager, Conversion

Sylwia Ślusarczyk

Sylwia Ślusarczyk

project manager
Conversion

Przy kupowaniu wielu produktów decyzja jest złożonym procesem – także online. Internauta najpierw rozpoznaje rynek, porównuje oferty i szuka tej najlepszej dla siebie. Dlatego punktów interakcji użytkownika z serwisem może być kilka w trakcie jednego procesu zakupowego. Do ich analizy w Internecie można zastosować modele atrybucji w Google Analytics.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja