Wynagrodzenia w działach PR i marketingu w 2014 r.Wynagrodzenia w działach PR i marketingu w 2014 r.Wynagrodzenia w działach PR i marketingu w 2014 r.Wynagrodzenia w działach PR i marketingu w 2014 r.

Wynagrodzenia w działach PR i marketingu w 2014 r.

Wynagrodzenia w działach PR i marketingu w 2014 r.
Sylwia Radzięta

Sylwia Radzięta

-

Sylwia Radzięta

Sylwia Radzięta

W 2014 r. mediana wynagrodzeń całkowitych brutto w marketingu i PR wyniosła 4965 zł. Mediana wynagrodzeń pracowników szeregowych wyniosła 2600 zł. Najwyższe wynagrodzenia otrzymywali pracownicy, których staż pracy wynosił od 11 do 15 lat – wynika z Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń przeprowadzonego przez firmę Sedlak & Sedlak.

Przez kilkadziesiąt ostatnich lat znacząco wzrosła rola działów public relations oraz marketingu w funkcjonowaniu organizacji. Na popularności zyskały również związane z tymi działami terminy: kreowanie wizerunku firmy, dbanie o relacje z klientami itp.

Powstały też nowe stanowiska pracy, na których pracownicy odpowiedzialni są za komunikację marketingową czy szeroko rozumianą opiekę nad produktami.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja