Najcenniejsze jest przyciągnięcie uwagiNajcenniejsze jest przyciągnięcie uwagiNajcenniejsze jest przyciągnięcie uwagiNajcenniejsze jest przyciągnięcie uwagi

Najcenniejsze jest przyciągnięcie uwagi

Najcenniejsze jest przyciągnięcie uwagi
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Zasoby ludzkiej uwagi nie są nieograniczone. Umysł wybiera elementy, które trafią do dalszego przetwarzania. Marka musi zarówno przyciągnąć uwagę, jak i zaangażować ją, po czym dotrzeć do umysłu i tam już pozostać. Ten element marketingowego akronimu AIDA zyskał na znaczeniu z uwagi na postępujące zmiany w sposobach komunikacji marketingowej.

Cała koncepcja advertainment, darmowej sieciowej rozrywki nie powstała w celach charytatywnych. Oprócz budowania świadomości marki, oprócz dostarczania rozrywki i nienachalnej promocji produktów ma za zadanie rzecz o wiele ważniejszą – przyciągnięcie uwagi. Ten fetysz marketingowego akronimu AIDA zyskał na znaczeniu, od kiedy wszyscy wieszczą zmianę modelu komunikacji.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja